Lyssna på dagens andakt här

kom till elimkyrkans facebooksida här

Uppdaterad information om Elimkyrkans verksamhet

På grund av den ökade spridningen av Coronaviruset, folkhälsomyndighetens rekommendationer och på grund av den riskgrupp som besöker Elimkyrkans öppna samlingar har vi för tillfället stängt all verksamhet som vanligtvis förekommer i Elimkyrkans lokaler. Vi kommer dock fortsätta att sända gudstjänster, andakter och information på våra sociala plattformar. Vi beklagar detta och ber ivrigt att detta ska vara kortvarigt. Håll utkik på Elimkyrkans facebooksida och youtubekanal där vi kommer att livesända gudstjänster och ge ut information.

Välkommen till en kyrka mitt i Eskilstuna

Elimkyrkan är en centralt belägen församling i Eskilstuna tillhörande samfundet Equmeniakyrkan med rötter inom Baptismen. Vi är en internationellt präglad gemenskap med Gudstjänster på olika språk. Här på hemsidan kan du läsa mer om vilka vi är och hur du kan komma i kontakt med oss. Välkommen att besöka någon av våra samlingar.

Verksamheter

kommande händelser

• Elim Ung
    fredag 26 april 2024 | 18:00 - 20:30

Välkommen till Elim ung. Elimkyrkans ungdomssamling. för dig som går åk 6 och uppåt. Vi har aktiviteter, andakt, spel och fika.
    Välkommen.

• Fredagskul
    fredag 26 april 2024 | 18:00 - 20:00

Välkommen till fredagskul! Det är för alla barn i åldrarna upp till mellanstadiet. Vi leker, gympar och fikar. Varmt välkommen!

• Gudstjänst
    söndag 28 april 2024 | 11:00 - 13:00

Välkommen till Gudstjänst 11.00
    Joel Backman predikar